• 26 KWIETNIA 2016
    • 0
    Jak rozmawiać o uchodźcach

    Jak rozmawiać o uchodźcach

    Rozmawiajmy o uchodźcach Centrum Edukacji Obywatelskiej wraz z Ogólnopolskim Stowarzyszeniem Kadry Kierowniczej Oświaty oraz z Fundacją Centrum im. Profesora Bronisława Geremka zaprasza do włączenia się w projekt „Rozmawiajmy o uchodźcach”. Program jest odpowiedzią na potrzeby nauczycieli i nauczycielek, którzy mierzą się na co dzień w swoich klasach z pytaniami młodzieży, dotyczącymi uchodźców i procesów migracyjnych

    • 23 MARCA 2016
    • 0

    Harmonogram posiedzeń zespołów orzekających

    Zachęcamy do zapoznania się z harmonogramem posiedzeń zespołów orzekających, który został opublikowany na podstronie „Kalendarza wydarzeń„. Jeżeli zaistnieje taka konieczność Zespoły Orzekające zbierają się również poza w/w harmonogramem. Posiedzenia zespołów orzekających rozpoczynać się będą o godz. 9.00. Po każdym zespole orzekającym od godz 11.00 do godz. 13.00 wszyscy pracownicy pedagogiczni poradni prowadzić będą konsultacje. Aby zapoznać

    • 23 MARCA 2016
    • 0

    Terminy konsultacji psychologów, pedagogów i logopedów w II sem. roku szkolnego 2015/2016

    Informujemy, że w „Kalendarzu wydarzeń” zostały zamieszczone terminy dyżurów specjalistów. Zapraszamy do zapoznania się klikając tutaj.

    • 8 STYCZNIA 2016
    • 0
    Bezpłatne warsztaty nauki czytania metodą sylabową przygotowujące do pierwszej klasy

    Bezpłatne warsztaty nauki czytania metodą sylabową przygotowujące do pierwszej klasy

    Zapraszamy na bezpłatne warsztaty nauki czytania metodą sylabową, przygotowujące do pierwszej klasy, które odbędą się już 5 lutego 2016 roku. Nasze zajęcia to: doskonały start w szkole! pierwsze kroki w nauce czytania (dzieci poznają samogłoski, sylaby, pierwsze słowa aż do umiejętności samodzielnego czytania krótkich tekstów); dobra zabawa i wspólnie spędzony czas, poświęcony na kreatywną i

    • 16 KWIETNIA 2015
    • 0

    GOTOWOŚĆ SZKOLNA

    Nauka w szkole to nie tylko zdobywanie wiedzy i umiejętności. To przede wszystkim czas uspołeczniania dziecka. Dzięki innym ludziom dziecko ma możliwość zdobywania i porządkowania wiedzy o świecie, o sobie i o relacjach społecznych. W szkole dziecko spotyka się z różnymi sposobami interpretacji rzeczywistości i stylami działania. Dziecko ma naturalną potrzebę bycia aktywnym. Ta aktywność,