Sprawozdanie z Powiatowego Logopedycznego Konkursu Plastycznego „Logopedia w edukacji patriotycznej”

17 grudnia 2021r. w Sali Konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu  odbyło się uroczyste wręczenie nagród laureatom Powiatowego Konkursu Logopedycznego „Logopedia w edukacji patriotycznej” zorganizowanego przez Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną w Żaganiu. Patronat nad konkursem objęła pani wicestarosta Anna Michalczuk, która jednocześnie była przewodniczącą jury.  Dziękujemy !!!

Celem konkursu było rozbudzenie plastycznej i językowej twórczości dzieci, szczególnie tych z trudnościami w mówieniu, prezentacja swoich umiejętności oraz wspólna praca logopedy, wychowawcy, rodzica i dziecka nad rozwojem mowy  z wykorzystaniem technik  plastycznych. Bardzo cieszy nas trafna  interpretacja tematu konkursu.  Warto od najmłodszych lat zaznajamiać dzieci z historią Polski. Warto od małego opowiadać i czytać dzieciom o Polsce, pokazywać im ciekawe miejsca, przekazywać wiedzę, którą my mamy. Dlatego też w pracach dzieci pojawiły się  symbole narodowe, mapy naszego kraju a przede wszystkim tak ważne wydarzenia jak np. Chrzest Polski.

Laureaci konkursu otrzymali dyplomy pamiątkowe oraz nagrody rzeczowe. Dzieci za trud pracy zostały nagrodzone  słodkim   poczęstunkiem.

 

Kat I (dzieci przedszkolne)

  • I miejsce Maja Błaszczyk
  • II miejsce Lilianna Mutwil-Kurpiel
  • III miejsce Alicja Jaworska

 

Kategoria II (klasy I)

  • I miejsce Alicja Kosytorz
  • II miejsce Michał Marcinkowski
  • III miejsce Jeremi Sroczyk, Lili Kozłowska
  • Wyróżnienia Krystian Migocki, Nikola Trzeciak, Jagoda Trzeciak

 

Kategoria III (klasy II)

  • I miejsce Maciej Kromuszczyński
  • II miejsce Natasza Bobko
  • III miejsce Gabriel Suska
  • Wyróżnienia: Zuzanna Zator, Roksana Trzeciak

 

Kategoria IV (klasy III)

  • I miejsce Wiktoria Urbanowicz
  • II miejsce Julia Cyprych, Grzegorz Pajdosz
  • III miejsce Milena Yilmaz
  • Wyróżnienia: Emilia Micygiewicz, Maja Pityńska, Wanesa Wróblewska, Hubert Intek

 

 

Galeria konkursu

Leave a reply